billig-forsikring-bilde
Kommersiell Markedsføring

Billigste forsikringsselskap 2016

Dersom du skal bytte forsikring eller rett og slett ønsker billigere forsikring anbefaler vi i Forbrukernet at du tar i bruk en anbudstjeneste for å sammenligne tilbud. Vi har funnet frem en av Norges største og beste anbudstjenester, slik at du enkelt kan sammenligne forsikringer og selv velge ut en billig forsikring. Trykk på knappen under og fyll ut skjemaet - enkelt, raskt og trygt.

Fyll ut skjema!

Billig forsikring via Forbrukernet

Det koster ingenting å sammenligne tilbud, alt du trenger er et par minutter av din tid så gjøres mesteparten av jobben for deg. Fyller du ut ett enkelt skjema vil forsikringsselskapene konkurrere om deg som kunde - da mottar du de beste og billigste tilbudene på forsikring. Den billigste forsikringen finner du her - vær smart, velg billig forsikring.

Fyll ut skjema

Det er enkelt å sammenligne forsikringer. Alt du må gjøre er å trykke på knappen som du finner øverst eller nederst på denne siden og fylle ut ett enkelt skjema.

Vent på svar

Innen kort tid mottar du svar fra forsikringsselskapene som du valgte i steget over. Det neste blir å sammenligne tilbudene slik at du får billig forsikring.

Sammenlign forsikring

Du sammenligner enkelt de billige forsikringene ved å lese gjennom tilbudene. Skulle du ikke være helt fornøyd kan du også velge å ignorere alle tilbudene.

Fordeler med billig forsikring

Prisforskjellen mellom dyreste og billigste forsikring er ofte veldig stor, faktisk kan forskjellen være flere tusen i året. Dette viser at det kan være veldig lurt å sammenligne tilbud på forsikring, for det kan være mye penger å spare ved å velge en billig forsikring.

Slik bytter du til billig forsikring

Fyll ut ett enkelt skjema

Det første steget er å fylle ut det ene, enkle skjemaet som du finner ved å trykke på knappen nederst på denne siden. Det tar kun noen få minutter å fylle ut, og du velger selv hvilke forsikringsselskaper du ønsker å motta tilbud fra. Husk at tjenesten er gratis og uforpliktende, så du har ingenting å tape.

Les vilkår og velg billig forsikring

Pris er ikke alt ved en forsikringsavtale. Det er også viktig at du leser nøye gjennom vilkårene til avtalen. Ofte kan det være slik at et billig forsikringsselskap har dårligere vilkår enn et dyrere, men dette kan også være motsatt. Det er din jobb å få med deg alle vilkårene ved avtalen, så bruk tiden du trenger.