Gruppelivsforsikring

dyreforsikring-bilde

Beste gruppelivsforsikring 2017

Her i Forbrukernet har vi funnet frem en anbefalt anbudstjeneste som er både gratis og enkel. Bruker du et par minutter av din tid på denne forsikringstjenesten mottar du tilbudene på gruppelivsforsikring som du er ute etter. Forsikringsselskapet velger du selv, men vi sender din søknad videre slik at forsikringsselskapene kan skreddersy sine tilbud. Du kan motta markedets beste pristilbud ettersom forsikringsselskapene vil konkurrere om deg som kunde. Alt du trenger å gjøre er å bruke noen få minutter på å fylle ut et helt uforpliktende skjema, etter det er det bare å vente.

Gruppelivsforsikring via Forbrukernet

Det finnes mange gode og enkle grunner til å velge Forbrukernet til gruppelivsforsikring. Ved å benytte denne anbudstjenesten sørger du for å motta mange skreddersydde tilbud, uten å måtte skrive en drøss med søknader, da får du mer tid til overs. Som om ikke det var nok er det veldig enkelt å sammenligne pristilbud, da kan du spare en god del penger. Det siste er at anbudstjenesten er uforpliktende, det betyr at du kan velge å ignorere alle tilbudene du mottar uansett hva.

Lettere blir det ikke.

Billig gruppelivsforsikring

Ettersom du mottar en rekke tilbud fra forskjellige selskaper er vi villige til å si at du oppnår en billig gruppelivsforsikring sammenlignet med enkeltsøk hos andre forsikringsselskap.

Beste gruppelivsforsikring

Forbrukernet gir deg ikke automatisk den beste gruppelivsforsikringen. Velg etter pris, dekning og vilkår, da mottar du den beste forsikringen for deg, dine behov og ønsker.

Sammenlign tilbud

Du mottar mange forskjellige tilbud og da er det opp til deg å sammenligne gruppelivsforsikringene. Det er anbefalt at du ikke må glemme å ta en titt på vilkårene til avtalen.