livsforsikring-bilde
Kommersiell Markedsføring

Beste livsforsikring 2016

Her i Forbrukernet har vi funnet frem en forsikringstjeneste som forenkler din hverdag. Prøv denne anbudstjenesten så mottar du tilbudene på livsforsikring som du leter etter. Forsikringsselskapet velger du selv, men vi videresender ditt skjema slik at forsikringsselskapene kan sette sammen et skreddersydd tilbud. Du vil motta markedets beste pristilbud ettersom forsikringsselskapene vil konkurrere om deg som kunde. Du trenger kun et par minutter til å fylle ut ett enkelt skjema, resten av jobben gjør vi.

Fyll ut skjema!

Livsforsikring via Forbrukernet

Det er mange gode grunner til å velge Forbrukernet til livsforsikring. Ved å benytte skjemaet på denne siden sørger du for å motta mange skreddersydde tilbud, uten å måtte skrive en drøss med søknader, da sparer du mye tid. Som om ikke det var nok er det veldig enkelt å sammenligne pristilbud, da finner du lett den billigste forsikringen. Som en siste bonus er tjenesten helt uforpliktende, det betyr at du kan velge å ignorere alle tilbudene du mottar dersom ingen faller i smak. Lettere blir det ikke.

Billig livsforsikring

Ettersom du mottar en rekke tilbud sier vi at du oppnår en billig livsforsikring sammenlignet med enkeltsøk hos andre forsikringsselskap.

Beste livsforsikring

Om du skulle velge den beste livsforsikringen er opp til deg. Velg etter dekning, vilkår og pris, da får du den den beste forsikringen for din personlige sitasjon.

Sammenlign livsforsikring

Du mottar mange forskjellige tilbud og da er det opp til deg å sammenligne livsforsikringene. Vi anbefaler at du ikke glemmer bort vilkårene og kun ser på pris.