Forsikringsselskaper

Bytte forsikringsselskap?

Når det finnes så mange forsikringsselskaper å velge mellom, kan det være utfordrende å bestemme seg for hvilket som passer best for deg. Men det finnes en tjeneste som kan hjelpe deg med å spare både tid og penger. Ved å fylle ut et enkelt skjema, vil du motta tilbud fra flere ulike forsikringsselskaper. Deretter kan du velge det tilbudet som passer best for deg, enten det er basert på pris eller kvalitet. Det beste av alt er at denne tjenesten er 100% gratis og uforpliktende.

Tips: Velg 2 eller flere forsikringer og motta samlerabatt.

Sammenlign forsikringsselskaper i Norge

Vi har tatt for oss 42 utbredte forsikringsselskaper i Norge. Under vil du finne en kort beskrivelse av hver og en av dem, med sine nevneverdige egenskaper. Trykk på bildene for å få en kort beskrivelse av selskapene.

Sist oppdatert: mars 2023

Få tilbud på forsikring fra flere forsikringsselskap med ett enkelt skjema!

Tjenesten er helt gratis og uforpliktende.

Fyll ut skjema
    Velg forsikringselskap
    Sammenlign tilbud
Fyll ut forsikring-skjema

Mange som vurderer forsikring er usikre på hvilket forsikringsselskap de skal velge. Tjenestetorget tilbyr en gratis anbudstjeneste hvor forsikringsselskapene konkurrerer om å få deg som kunde. Dette gir deg trygghet for å motta de beste prisene og betingelsene fra forsikringsselskapene.

Ofte stilte spørsmål

Forplikter jeg meg dersom jeg sender inn skjemaet?

Tjenesten er uforpliktende å bruke. Du kan fint takke nei til alle tilbudene du mottar, uten at dette koster deg noe.

Hva skjer etter at skjemaet er sendt?

Skjemaet vil sendes inn til godkjenning. Deretter sendes dette videre til relevante forsikringsselskapene som dekker ditt område, og innen kort tid vil du bli kontaktet av disse.

Hva skjer med kontaktinformasjonen min?

Informasjonen blir kun brukt til å sende deg konkrete tilbud fra norske forsikringsselskaper. Du blir ikke meldt opp på nyhetsbrev eller lignende, og informasjonen vil ikke bli videresolgt eller brukt til andre formål.

Jeg har andre spørsmål om forsikring

Dersom du har flere spørsmål angående forsikring eller tjenesten, kan du ta direkte kontakt med Tjenestetorget eller gå rett til forsikringsselskapene sine egne nettsider.

Spar penger med ny strømleverandør

Er du lei av å betale for mye for strømmen din? Da kan det være på tide å vurdere å bytte strømleverandør. Ved å bytte til en billigere leverandør kan du spare penger hver måned, samtidig som du fortsatt får den samme kvaliteten på strømmen din. Og det beste av alt er at det er enkelt å bytte! Bare fyll ut et skjema på nettet, og så tar strømleverandøren seg av alt det praktiske arbeidet for deg. Så hvorfor ikke gi det en sjanse? Bytt strømleverandør i dag og spar penger!